Scroll Top
Sietom INVENTORY
INWENTARYZACJA ŚRODKÓW TRWAŁYCH FIRMY MOŻE BYĆ PROSTA DZIĘKI TECHNOLOGII RFID!

Sietom INVENTORY – zapomnij o manualnej inwentaryzacji w swojej firmie!

Jak wiemy, koniec roku obrotowego to również nieunikniona inwentaryzacja. Remanent jest niezbędny do wiarygodnego sporządzenia sprawozdań finansowych, jak i rocznego zamknięcia wszystkich ksiąg rachunkowych. Proponowane przez nas oprogramowanie SIETOM INVENTORY gwarantuje pełną skuteczność i usprawnienie tych działań dla Twojej firmy.

NA CZYM POLEGA FENOMEN OPROGRAMOWANIA SIETOM INVENTORY W TECHNOLOGII RFID?

Naszym klientom oferujemy nowoczesne, intuicyjne, proste w obsłudze narzędzie – SIETOM INVENTORY. Dzięki niemu inwentaryzację w firmie można przeprowadzić w pełni sprawnie, skutecznie i efektywnie.

Jest to system zautomatyzowany, przez co możesz mieć pewność, że będzie to wykonane bardzo precyzyjnie, a także bezpiecznie.

FUNKCJE PROPONOWANEGO PRZEZ NAS OPROGRAMOWANIA UMOŻLIWIAJĄ:

  • Pełną kontrolę oraz gromadzenie kompletnych i kompleksowych informacji o majątku firmy
  • stwierdzenie rozbieżności pomiędzy stanem rzeczywistym a wynikającym z ewidencji księgowej
  • dokładną analizę stanu posiadania towarów
  • dokonanie oceny bieżącej sytuacji zasobów firmy
  • planowanie zakupów, zapasów towarów, produkcji, strategii rozwoju

    Dzięki wyżej wymienionym funkcjom Twoja firma przetrwa ten ciężki okres bez problemu.

JAK DZIAŁA INWENTARYZACJA ŚRODKÓW TRWAŁYCH ZE SIETOM INVENTORY?

Sama praca inwentaryzacyjna zostanie wykonana sprawnie i dokładnie, dzięki dużemu zakresowi zasięgu urządzeń inwentaryzacyjnych. 

Aplikacja pozwala na skanowanie towarów w technologii RFID, czyli z wykorzystaniem fal radiowych. Klient korzystający ze SIETOM INVENTORY otrzymuje czytniki RFID, które w porównaniu do zwykłych czytników kodów kreskowych mają o wiele większy zasięg działania. System działa jak rentgen. Teraz nie musisz szukać kodu kreskowego na każdym towarze, aby system włączył go do ewidencji. Zasięg z technologii fal radiowych pozwala na identyfikację i odczyt produktów schowanych na półkach, w szafach czy biurkach. Wystarczy, że będą one oznaczone specjalnymi naklejkami – tagami RFID.

Koniec z czasochłonnym szukaniem kodów kreskowych na sprzęcie biurowym i innych produktach. Teraz wystarczy nakierować czytnik RFID z aplikacją SIETOM INVENTORY w kierunku produktu, a system sam odczyta zapis z przypisanego tagu RFID. Czy to nie brzmi jak oszczędność czasu? A jak wiemy czas to pieniądz! 

SYSTEMOWA INWENTARYZACJA ŚRODKÓW TRWAŁYCH TO NIE WSZYSTKO – MOŻEMY POMÓC W KOMPLEKSOWO!

Nasza usługa oferuje dwa warianty. Pierwszy, opisany wyżej, to kompleksowa aplikacja, czytniki RFID i tagi produktowe, które dostarczamy do Twojej firmy.

Nasz drugi wariant rozszerza usługę do maksimum możliwości. Nie musisz się już martwić o samodzielne naklejanie tagów RFID czy sczytywanie ich skanerami. Zrobimy wszystko od początku do końca za Ciebie!

W pierwszej kolejności opracujemy zestawienie środków trwałych (przedmiotów) w formie elektronicznej lub papierowej do wykorzystania w procesach finansowych firmy. Zestawimy i zaktualizujemy w formie tabeli przedmioty, zgodnie z rejestrem środków trwałych w CRM. Każdy przedmiot podlegający inwentaryzacji musi posiadać indywidualny niepowtarzalny identyfikator (numer, kod, itp.) wraz z opisem. Do każdego przedmiotu przypiszemy określony nr identyfikacyjny zawarty w tagu RFID. Następnie na wszystkich przedmiotach umieścimy tagi RFID w postaci naklejek.

Po przeprowadzeniu powyższych czynności wykonamy cały spis. Oznacza to, że we wszystkich lokalizacjach Twojej firmy wykonamy skanowanie przedmiotów za pomocą skanerów ZEBRA, wyposażonych w naszą aplikację. Po wykonaniu skanu zebrane informacje w formie elektronicznej zestawimy ze stworzonym wcześniej rejestrem. Dzięki temu wskażemy rozbieżności w rejestrze produktów (braki i nadwyżki).

Polecamy ten wariant systemu dla osób, które cenią sobie maksymalną oszczędność czasu pracy i wolą zostawić kwestie inwentaryzacyjne w rękach profesjonalistów. System SIETOM INVENTORY pozwala nawet na 20-krotną oszczędność czasu pracy przy pracach inwentaryzacyjnych!

Dlaczego warto wybrać
Sietom INVENTORY
ZAUTOMATYZOWANY PROCES
Zapewniamy automatyzację procesu inwentaryzacji, gwarantując precyzję i bezpieczeństwo, co eliminuje błędy ludzkie i zwiększa dokładność.
SZYBKOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ
Technologia pozwala na szybkie skanowanie towarów na odległość, nawet gdy są schowane, co znacznie skraca czas potrzebny na przeprowadzenie inwentaryzacji.
WSZECHSTRONNE FUNKCJE KONTROLI
Oprogramowanie umożliwia pełną kontrolę nad majątkiem firmy, monitorowanie zasobów, analizę stanu towarów oraz planowanie zakupów i strategii rozwoju.
KOMPLEKSOWOŚĆ
Oferujemy kompleksowe wsparcie, od dostarczenia czytników i tagów RFID po pełne przeprowadzenie inwentaryzacji, co zapewnia oszczędność czasu i profesjonalne wykonanie.