Scroll Top
SafeQ
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE DRUKOWANIEM W FIRMIE DZIĘKI NOWOCZESNEJ USŁUDZE SAFEQ

SafeQ to efektywne zarządzanie drukowaniem, jak i samymi dokumentami i drukarkami 2D i 3D. Jest to modułowy system, który pozwala na ograniczenie kosztów wydruku w firmie. Dodatkowo pozwala na stworzenie wydajniejszego systemu obiegu dokumentacji wśród użytkowników.  Ułatw sobie obsługę urządzeń takich jak drukarki i skanery.

ZARZĄDZANIE DRUKOWANIEM 2D I 3D, A TAKŻE DOKUMENTAMI Z KAŻDEGO MIEJSCA

Usługa obiegu dokumentów i zarządzania wydrukiem skierowana jest do firm, które stawiają na nowoczesne rozwiązania.

Jest to narzędzie przepływów zadań zaprojektowane tak, aby sprostać rosnącym potrzebom w organizacji. Zwłaszcza dotyczy to firm szukających sposobu na skuteczne zarządzanie usługami drukowania i obniżeniem ich kosztów w przypadku drukarek 2D i 3D. Rozwiązanie to dedykowane jest również dla organizacji chcących tworzyć wydajniejsze cyfrowe przepływy zadań i poprawić bezpieczeństwo dokumentów.

System SafeQ pozwala na scentralizowane zarządzanie procesem wydruku. Dzięki temu mamy kontrolę nad wykorzystaniem materiałów, a także możliwość drukowania z każdego urządzenia.

DZIĘKI WYKORZYSTANIU USŁUGI OSZCZĘDZASZ, JEDNOCZEŚNIE ZABEZPIECZAJĄC PROCES PRZEPŁYWU DOKUMENTÓW NA URZĄDZENIACH

Teraz możesz mieć pełną kontrolę nad wykorzystaniem materiałów u poszczególnych użytkowników dzięki automatycznym audytom wydruków w czasie rzeczywistym. Pozwoli to obniżyć koszty wydruku dokumentów i plików nawet o 30%!

Pamiętając również o bezpieczeństwie w firmie,  usługa w trakcie zarządzania wysyłaną dokumentacją między użytkownikami a drukarkami dba o jej szyfrowanie. Wykonuje to poprzez stosowanie wymuszanych zasad bezpieczeństwa.

Omawiając tak innowacyjną usługę, nie sposób zapomnieć o kompatybilności z większością drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na rynku. Nie musisz martwić się o to, czy rozwiązanie będzie adekwatne do Twoich urządzeń. Nowoczesny system pozwala zarówno na zarządzanie wydrukami 2D, jak i zadaniami na drukarkach 3D.

ROZWIĄZANIE SUBSKRYBCYJNE  – UTRZYMUJESZ DOSTĘP DO USŁUGI TYLE CZASU, ILE POTRZEBUJESZ

Wszystkie te usługi dostępne są w systemie modułowym. Co to oznacza? Możesz wybrać konkretne usługi i stworzyć z nich rozwiązanie dopasowane indywidualnie do Twojej firmy.

W pierwszym kroku wybierasz jeden z pakietów, którego usługi najbardziej odpowiadają potrzebom Twojego przedsiębiorstwa. Drugim krokiem jest decyzja, czy chcesz skorzystać z całego pakietu, czy interesują Cię jedynie poszczególne funkcje zarządzania procesem wydruków lub dokumentacją. W razie potrzeby rozszerzenia funkcjonalności, dodanie kolejnych funkcji z jednego pakietu do drugiego jest bardzo łatwe. Niektóre moduły są dla pakietów wspólne, dlatego też nigdy nie zapłacisz dwa razy za dodanie nowych funkcji.

PAKIETY, JAKIE WCHODZĄ W SKŁAD USŁUGI SAFEQ:

SafeQ Enterprise Suite – to połączenie zarządzania urządzeniami drukującymi z zaawansowanymi przepływami zadań dla dokumentów w jednym rozwiązaniu. Pozwala ono na maksymalne zwiększenie produktywności, obniżenie kosztów i zwiększenie bezpieczeństwa dokumentów.

SafeQ Print Management Suite – oferuje organizacjom rozwiązanie do centralnego zarządzania procesem wydruków. Umożliwia obniżenie kosztów usług drukowania, poprawę bezpieczeństwa dokumentów i zwiększenie wydajności przepływów zadań dzięki zestawowi podstawowych funkcji skanowania dokumentów.

SafeQ Workflow Suite – upraszcza proces skanowania i przepływy zadań dla dokumentów. Korzystając z połączenia podstawowych i zaawansowanych funkcji przechwytywania dokumentów systemu YSoft SafeQ, organizacje mogą pracować inteligentniej i osiągnąć maksymalną produktywność. Wszystko to przy użyciu cyfrowych przepływów zadań zapewniających spójne, precyzyjne przechwytywanie danych. Pakiet zawiera moduły umożliwiające bezpieczny dostęp do procesów przechwytywania dokumentów i zwiększające bezpieczeństwo dokumentów.

SafeQ Print Management Suite LD (Limited Devices) – oferuje wszystkie korzyści, jakie daje rozwiązanie do zarządzania drukowaniem z podstawowymi funkcjami obsługi przepływów zadań.  Wyposażony w funkcję bezpiecznego drukowania i funkcję Print Roaming pakiet LD dodatkowo zwiększa wartość urządzeń, pozwalając osiągnąć wyższy zwrot kosztów z inwestycji.

Dlaczego warto wybrać
SafeQ
OSZCZĘDNOŚĆ
System SafeQ pozwala na centralne zarządzanie procesem wydruku, co umożliwia automatyczne audyty w czasie rzeczywistym i obniżenie kosztów wydruku dokumentów nawet o 30%.
ZARZĄDZANIE DRUKIEM 2D I 3D
SafeQ umożliwia efektywne zarządzanie drukarkami 2D i 3D oraz dokumentami z dowolnego miejsca, co zwiększa wydajność i kontrolę nad procesem wydruku.
BEZPIECZEŃSTWO
SafeQ zapewnia szyfrowanie dokumentów i stosowanie wymuszanych zasad bezpieczeństwa, co chroni proces przepływu dokumentów na urządzeniach.

MODEL SUBSKRYPCYJNY
Możliwość wyboru konkretnych usług i dopasowania rozwiązania do indywidualnych potrzeb firmy, z opcją łatwego rozszerzania funkcjonalności bez dodatkowych kosztów.