SafeQ to efektywne zarządzanie drukowaniem, jak i samymi dokumentami i drukarkami 2D i 3D. Jest to modułowy system, który pozwala na ograniczenie kosztów wydruku w firmie. Dodatkowo pozwala na stworzenie wydajniejszego systemu obiegu dokumentacji wśród użytkowników. Ułatw sobie obsługę urządzeń takich jak drukarki i skanery.
ZARZĄDZANIE DRUKOWANIEM 2D I 3D, A TAKŻE DOKUMENTAMI Z KAŻDEGO MIEJSCA
Usługa obiegu dokumentów i zarządzania wydrukiem skierowana jest do firm, które stawiają na nowoczesne rozwiązania.
Jest to narzędzie przepływów zadań zaprojektowane tak, aby sprostać rosnącym potrzebom w organizacji. Zwłaszcza dotyczy to firm szukających sposobu na skuteczne zarządzanie usługami drukowania i obniżeniem ich kosztów w przypadku drukarek 2D i 3D. Rozwiązanie to dedykowane jest również dla organizacji chcących tworzyć wydajniejsze cyfrowe przepływy zadań i poprawić bezpieczeństwo dokumentów.
System SafeQ pozwala na scentralizowane zarządzanie procesem wydruku. Dzięki temu mamy kontrolę nad wykorzystaniem materiałów, a także możliwość drukowania z każdego urządzenia.
DZIĘKI WYKORZYSTANIU USŁUGI OSZCZĘDZASZ, JEDNOCZEŚNIE ZABEZPIECZAJĄC PROCES PRZEPŁYWU DOKUMENTÓW NA URZĄDZENIACH
Pamiętając również o bezpieczeństwie w firmie, usługa w trakcie zarządzania wysyłaną dokumentacją między użytkownikami a drukarkami dba o jej szyfrowanie. Wykonuje to poprzez stosowanie wymuszanych zasad bezpieczeństwa.
Omawiając tak innowacyjną usługę, nie sposób zapomnieć o kompatybilności z większością drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na rynku. Nie musisz martwić się o to, czy rozwiązanie będzie adekwatne do Twoich urządzeń. Nowoczesny system pozwala zarówno na zarządzanie wydrukami 2D, jak i zadaniami na drukarkach 3D.
ROZWIĄZANIE SUBSKRYBCYJNE – UTRZYMUJESZ DOSTĘP DO USŁUGI TYLE CZASU, ILE POTRZEBUJESZ
Wszystkie te usługi dostępne są w systemie modułowym. Co to oznacza? Możesz wybrać konkretne usługi i stworzyć z nich rozwiązanie dopasowane indywidualnie do Twojej firmy.
W pierwszym kroku wybierasz jeden z pakietów, którego usługi najbardziej odpowiadają potrzebom Twojego przedsiębiorstwa. Drugim krokiem jest decyzja, czy chcesz skorzystać z całego pakietu, czy interesują Cię jedynie poszczególne funkcje zarządzania procesem wydruków lub dokumentacją. W razie potrzeby rozszerzenia funkcjonalności, dodanie kolejnych funkcji z jednego pakietu do drugiego jest bardzo łatwe. Niektóre moduły są dla pakietów wspólne, dlatego też nigdy nie zapłacisz dwa razy za dodanie nowych funkcji.
PAKIETY, JAKIE WCHODZĄ W SKŁAD USŁUGI SAFEQ:
SafeQ Enterprise Suite – to połączenie zarządzania urządzeniami drukującymi z zaawansowanymi przepływami zadań dla dokumentów w jednym rozwiązaniu. Pozwala ono na maksymalne zwiększenie produktywności, obniżenie kosztów i zwiększenie bezpieczeństwa dokumentów.
SafeQ Print Management Suite – oferuje organizacjom rozwiązanie do centralnego zarządzania procesem wydruków. Umożliwia obniżenie kosztów usług drukowania, poprawę bezpieczeństwa dokumentów i zwiększenie wydajności przepływów zadań dzięki zestawowi podstawowych funkcji skanowania dokumentów.
SafeQ Workflow Suite – upraszcza proces skanowania i przepływy zadań dla dokumentów. Korzystając z połączenia podstawowych i zaawansowanych funkcji przechwytywania dokumentów systemu YSoft SafeQ, organizacje mogą pracować inteligentniej i osiągnąć maksymalną produktywność. Wszystko to przy użyciu cyfrowych przepływów zadań zapewniających spójne, precyzyjne przechwytywanie danych. Pakiet zawiera moduły umożliwiające bezpieczny dostęp do procesów przechwytywania dokumentów i zwiększające bezpieczeństwo dokumentów.
SafeQ Print Management Suite LD (Limited Devices) – oferuje wszystkie korzyści, jakie daje rozwiązanie do zarządzania drukowaniem z podstawowymi funkcjami obsługi przepływów zadań. Wyposażony w funkcję bezpiecznego drukowania i funkcję Print Roaming pakiet LD dodatkowo zwiększa wartość urządzeń, pozwalając osiągnąć wyższy zwrot kosztów z inwestycji.