OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI
- Okres gwarancji oraz jej zakres, dla poszczególnych urządzeń sprzedawanych przez Sietom, wynika z ogólnych zasad gwarancji poszczególnych Producentów i biegnie od dnia sprzedaży urządzenia przez Sietom.
- Urządzenia z linii Printer Classic objęte są 6-cio miesięczną gwarancją.
- Gwarancja na jakość wydruków i techniczne funkcjonowanie kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych wynosi 12 miesięcy.
- W przypadku reklamacji kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych Sietom udostępnia produkt zastępczy.
- Gwarancja na wszystkie wykonywane usługi wynosi 6 miesięcy a dla drukarek laserowych jest dodatkowo ograniczona do maksymalnie 60 000 wydrukowanych stron.
- Gwarancji na usługi serwisowe podlegają tylko i wyłącznie podzespoły użyte do wykonania naprawy oraz czynności związane z ich wymianą.
- Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie przez Sietom w terminie ustalonym przez strony, nie dłuższym jednak niż 14 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia produktu do naprawy.
- Gwarancja nie obejmuje części podlegających normalnemu zużyciu.
- Wszystkie reklamacje rozpatrywane będą wyłącznie na podstawie opłaconej faktury VAT.
- W przypadku nieuznania reklamacji urządzenie lub materiał eksploatacyjny zostanie zwrócony Klientowi.
- W przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego Klient zostanie obciążony kosztami udostępnionych materiałów eksploatacyjnych i/lub kosztami transportu.
- Klient powinien odpowiednio zabezpieczyć urządzenia oraz materiały eksploatacyjne na czas transportu w ramach dokonywanego zgłoszenia reklamacyjnego.
- Naprawa gwarancyjna nie obejmuje:
– uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania urządzenia lub produktu (niezgodnego z zasadami zawartymi w instrukcji obsługi), przechowywania, transportu i uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika,
– uszkodzeń spowodowanych zdarzeniami losowymi, niezawinionymi przez Sietom,
– sprzętu z plombą gwarancyjną zerwaną przez osoby nieupoważnione przez Sietom,
– sprzętu ze zniszczonymi lub nieczytelnymi numerami seryjnymi i/lub plombami Sietom,
– czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt,
– awarii wynikających ze zużycia eksploatacyjnego takich elementów drukarki jak układ separacji papieru, rolki poboru papieru, układ zagrzewania druku lub głowica drukująca. - Wszelkie wadliwe produkty lub części wymienione w ramach gwarancji, pozostają własnością Sietom
- SIETOM nie odpowiada za dane zgromadzone na dyskach i/lub w pamięciach urządzeń, ustawienia i konfiguracje urządzeń a także za utratę haseł dostępowych do urządzeń.
- W przypadku Klienta niebędącego konsumentem Sietom wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towarów zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego.