Scroll Top
Internetowe Centrum Obsługi Klienta już działa

Zapraszamy wszystkich Naszych Klientów do korzystania z nowego ICOK’a!

https://sietom.pl/icok/

Jakie zalety uzyskasz korzystając z Internetowego Centrum Obsługi Klienta?

 
Automatyzacja procesu

zamawiania materiałów eksploatacyjnych oraz usług serwisowych. Wyeliminowanie czynnika ludzkiego z procesu, co minimalizuje ryzyko błędów.

Dostęp do danych

zawsze i wszędzie. Czy w firmie czy na plaży w Meksyku – mamy zawsze dostęp do danych.

Zabezpieczony dostęp

do danych. Zgłoszenia nie pozostają anonimowe. Wiemy dokładnie kto i kiedy zamawia materiał czy też usługę.

Internetowe Centrum Obsługi Klienta

 nazwa zobowiązuje. W jednym miejscu załatwisz wszystkie istotne sprawy.

Twoje dyspozycje 

nigdy nie trafiają w próżnię. Zawsze wiesz na jakim etapie jest realizowane Twoje zamówienie.

Wiesz o nas 

wszystko. Możliwość eksportowania wszystkich danych np.: do arkusza Excel.

 
INTERNETOWE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA