Zapraszamy wszystkich Naszych Klientów do korzystania z nowego ICOK’a!
https://sietom.pl/icok/
Jakie zalety uzyskasz korzystając z Internetowego Centrum Obsługi Klienta?
Automatyzacja procesu
zamawiania materiałów eksploatacyjnych oraz usług serwisowych. Wyeliminowanie czynnika ludzkiego z procesu, co minimalizuje ryzyko błędów.
Dostęp do danych
zawsze i wszędzie. Czy w firmie czy na plaży w Meksyku – mamy zawsze dostęp do danych.
Zabezpieczony dostęp
do danych. Zgłoszenia nie pozostają anonimowe. Wiemy dokładnie kto i kiedy zamawia materiał czy też usługę.
Internetowe Centrum Obsługi Klienta
nazwa zobowiązuje. W jednym miejscu załatwisz wszystkie istotne sprawy.
Twoje dyspozycje
nigdy nie trafiają w próżnię. Zawsze wiesz na jakim etapie jest realizowane Twoje zamówienie.
Wiesz o nas
wszystko. Możliwość eksportowania wszystkich danych np.: do arkusza Excel.
INTERNETOWE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA