Obsługa
Problemy i pytania klientów, z jakimi najczęściej spotyka się nasza firma:
- Jak zaoszczędzić na drukowaniu bez wymiany sprzętu?
Odp: kontrolować ilości wydruków, ograniczyć drukowanie w kolorze, drukować dwustronnie (gdy jest taka funkcja)
- W jaki sposób kontrolować koszty eksploatacyjne środowiska druku?
Odp: przejść na System Wydruku „Floret”, czyli rozliczać się wyłącznie za wydrukowane kopie
- Co oprócz ceny należy brać pod uwagę przy wymianie urządzeń?
Odp: należy uwzględnić organizację pracy w firmie, perspektywy elektronicznego obiegu dokumentów oraz digitalizacji dokumentów
- Czy oprogramowanie EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów) trzeba od razu wprowadzać w całej organizacji?
Odp: nie trzeba. Oprogramowania EOD są skalowalne, tzn. można je rozbudowywać lub redukować
- Jak zagwarantować sobie ciągłość funkcjonowania urządzeń?
Odp: skorzystać z produktu „GARDA – No Limits”, który gwarantuje przez ustalony czas funkcjonowania urządzenia lub niezwłoczne zastąpienie go.
- Nasza firma stawia na ekologię. Które drukarki są bardziej ekologiczne: atramentowe czy laserowe?
Odp: To nie jest proste. Są drukarki atramentowe, które produkują o 50% mniej odpadów niż drukarki laserowe i są energooszczędne.
- Czy można u Państwa wydzierżawić lub wy-leasingować urządzenia?
Odp: Tak. Ta możliwość dotyczy zarówno urządzeń nowych („Device 4You”) , jak i używanych („Printer Classsic”)
- Jak zabezpieczyć się przed utratą wydruków w biurze?
Odp: zainstalować w urządzeniach oprogramowanie do wydruku podążającego lub poufnego. Część takiego software’u jest bezpłatna, wówczas opłata dotyczy tylko instalacji.