wdrożenia

LENOVO

Lenovo jest światowym liderem w segmencie komputerów osobistych, a także nieustannie zwiększa swoje udziały na rynku urządzeń mobilnych. Notebookowe udziały Lenovo na polskim rynku wzrosły w ciągu ostatnich kilku lat z 3,5% do około 40%, a tabletowe w zawrotnie krótkim czasie do ponad 15%.

Nastąpił również podział struktury na rynek biznesowy i konsumencki, aby właściwie odpowiadać na potrzeby klientów. W nieustannie poszerzanej o nowoczesne produkty ofercie, znajdują się laptopy, tablety, także komputery multimedialne typu All in One. Wkrótce dołączą do nich również smartfony i serwery. Wspólnym mianownikiem wszystkich tych urządzeń są: najwyższa jakość wykonania oraz innowacyjność.

Lenovo jest obecnie niekwestionowanym liderem w sprzedaży notebooków.
Polacy cenią produkty Lenovo ze względu na rozsądny stosunek jakości do ceny.
Liczne konfiguracje odpowiadają różnym potrzebom. Lenovo w swojej ofercie ma
zarówno produkty do codziennego użytku (seria G, B), jak również te bardziej
specjalistyczne, np. dla graczy (seria Y).

Produkt X1 Carbon to nietuzinkowe rozwiązanie dla klientów biznesowych.
Lenovo stara się dopasowywać swoją ofertę do potrzeb danego segmentu.
Oprócz zawartości, coraz częściej cenioną cechą wśród biznesmenów stała się
poręczność, lekkość i wygoda. Nowy X1 Carbon jest idealnie lekkim, ale również
i szybkim urządzeniem.

Nowością w Polsce, a tym samym odpowiedzią na potrzeby młodego pokolenia
są urządzenia konwertowalne. Lekkość i design to cechy z którymi marka Lenovo
pragnie być identyfikowana. Innowacyjność największa duma firmy. Urządzenia
konwertowalne pozwalają na użycie sprzętu w kilku trybach. Laptop czy tablet nie
muszą mieć już tradycyjnej formy.

Mimo krótkiej obecności tabletów Lenovo na polskim rynku, producent zajmuje już 2 pozycje pod względem udziału, wyprzedając marki, które pracują na swój sukces znacznie dłużej.

Portfolio produktowe rozwija się, dzięki czemu Lenovo dysponuje produktami dla każdego typu klienta. Od niedrogich tabletów o podstawowych funkcjach (A1000L), po biznesowe ThinkPad Tablet 2), czy designerskie (Yoga tablet). Celem Lenovo jest odpowiedź na wszystkie potrzeby klientów, nie tylko w sferze
notebooków.

Idealne rozwiązanie do zastosowań zarówno domowych,jak i biurowych. Bardzo
ergonomiczny i multimedialny sprzęt All in One, perfekcyjnie wypełnia każde wnętrze. Dotykowy ekran sprawia, że AiO jest połączeniem komputera stacjonarnego, z urządzeniem mobilnym.

Już wkrótce portfolio Lenovo poszerzy się o smartfony. Celem Lenovo jest dostarczenie kompleksowych rozwiązań, a poprzez szeroką gamę produktów – dotarcie do każdego konsumenta. Smartfony Lenovo mają zdominować polski rynek dzięki precyzji wykonania, innowacyjnemu wyglądowi i rozsądnej cenie.

Nasi partnerzy