Technologia ConnectKey

ConnectKey to technologia i oprogramowanie, które łączy drukarki wielofunkcyjne w celu wykonania pracy.

Dzięki oprogramowaniu ConnectKey, możesz zrobić znacznie więcej, niż tylko wydrukować dokument, zeskanować go, wysłać faksem lub skopiować. Możesz drukować z niemal dowolnego miejsca dzięki funkcjonalności mobilnego drukowania. Co więcej, dokumenty mogą być skanowane bezpośrednio do usług w chmurze takich, jak Google Drive, Evernote, czy Microsoft Office 365 dla przechowania i wspólnej pracy.

Możesz tworzyć proste aplikacje i instalować je w drukarce wielofunkcyjnej za pomocą łatwych w użyciu narzędzi. Na przykład, towarzystwo ubezpieczeń zdrowotnych może dodać w swoim urządzeniu funkcję, która umożliwia skanowanie wniosków o refundację bezpośrednio do ich systemu płatności za jednym dotknięciem.

Profesjonaliści IT mogą łatwo zarządzać drukarkami wielofunkcyjnymi z opcją ConnectKey i tworzyć bardziej przystępne aplikacje dla pracowników – z poziomu ekranu dotykowego urządzenia. Dodatkowo oprogramowanie ConnectKey zapewnia wspólny interfejs użytkownika dla wielu urządzeń – czyniąc je łatwymi w użyciu.

Co więcej, w drukarkach wielofunkcyjnych z opcją ConnectKey dane są zabezpieczone i chronione przed złośliwym oprogramowaniem przez rozwiązania McAfee.

Drukarki wielofunkcyjne z opcją ConnectKey przystosowują się do sposobu pracy – w podróży, wirtualnie i poprzez chmurę – umożliwiając skupienie się na tym, co ważne: na faktycznej działalności.

Zapoznaj się z broszurą Xerox ConnectKey

Partnerzy

  • sietom
  • sietom
  • sietom
  • sietom
  • sietom
  • sietom
  • sietom
  • sietom
Facebook